niedziela, 12 maja 2019

#3

Droga Duszyczko!

Piszę tego posta w celu powiadomienia o małych komplikacjach w związku z publikacją postów. 
Tak się złożyło, iż maj jest dla mnie ciężkim miesiącem i wobec tego jestem zmuszona poinformować Cię o nieregularnych terminach pojawiania się postów.
(Myślałam, iż dam radę napisać coś w tym tygodniu, ale chyba niestety nie wyjdzie.)
Na ten moment nie przewiduję nowości co tydzień/dwa tygodnie.
Będąc szczerą, wolę mieć pewność, że mam gotowy materiał niż publikować niedokończoną notkę.
Szanuję swoich czytelników, dlatego uznałam, że wypadałoby Cię o tym poinformować.

Wszystko pojawi się w swoim czasie.



Pozdrawiam i Eviva l'arte!



maja 12, 2019 / by / 2 Comments

2 komentarze:

  1. To miłe z Twojej strony, że nas o tym informujesz. Najważniejsze, że coś się pojawi w jakiejś przyszłości. Jestem tutaj świeżym czytelnikiem i szkoda by było, gdybyś miała zaniechać pisania całkiem, bo jednak coś mnie tu przyciągnęło... więc jestem.
    Pozdrawiam i przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego maj jest taki ciężki?

    OdpowiedzUsuń


Nie pogardzę drobną pamiątką w postaci konstruktywnego komentarza, który odnosi się do przedstawionej treści.
Często też odpowiadam, przez co może wywiązać się ciekawa dyskusja - ten element lubię najbardziej.

Zbłąkane duszyczki