niedziela, 1 września 2019

#5

Drogi Czytelniku!

W związku z wrześniowymi zawirowaniami (pisałam w ogłoszeniach, że wszystko wróci do starego systemu - posty będą się powtarzać co tydzień, w niedzielę, ewentualnie w skrajnych przypadkach - co dwa tygodnie), postanowiłam napisać kolejną "notkę organizacyjną", by jakoś sobie to wszystko uporządkować.
Tym razem przychodzę do Ciebie z paroma pytaniami lub też  swego rodzaju  "nowościami", dotyczącymi treści, jak i sposobu funkcjonowania bloga:

  •  Jako, iż ostatnio zastanawiałam się nad lekką zmianą w "(Nie do końca)recenzji", chciałabym, Drogi Czytelniku, wiedzieć, czy taka ewentualna modyfikacja miałaby sens: czy np. nie opisywać ostatnio obejrzanych filmów 
    (np. w ciągu miesiąca) w jednej notce...?
  •   Pojawią się ankiety. Z góry zachęcam do głosowania.
  •  Warto czytać ogłoszenia. (Tutaj pozwolę sobie puścić oczko.)
  • Rozważam rozpoczęcie serii dotyczącej komiksów/książek et cetera.
  • Myślę nad dodaniem większej ilości zakładek. Oczywiście, uzupełnię bibliografię najszybciej, jak będę mogła. Ewentualnie, źródła będą pojawiać się w adnotacjach.

Gdyby coś jeszcze uległo zmianie, będę Ci  oczywiście o tym pisać. Miłej lektury! 

Peace!
~S.


września 01, 2019 / by / 3 Comments

3 komentarze:

  1. Zawsze warto dodać coś nowego ale ja bym radziła jednak w szczególności skupić się na tym co do tej pory. Znasz się na sztuce i piszesz bardzo ciekawe posty. Twój blog jest przez to oryginalny. Recenzji książek i filmów pełno znajdziesz na każdym blogu. Od czasu do czasu coś ciekawego owszem można nadmienić ale nie strać stylu swojego bloga :)
    Ankiety są dobrym pomysłem, chętnie będę je wypełniać i czytać ogłoszenia, bo przyznaję olewałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam twojego bloga jestem tu pierwszy raz więc nie bardzo tu mam co skomentować

    OdpowiedzUsuń


Nie pogardzę drobną pamiątką w postaci konstruktywnego komentarza, który odnosi się do przedstawionej treści.
Często też odpowiadam, przez co może wywiązać się ciekawa dyskusja - ten element lubię najbardziej.

Zbłąkane duszyczki